Tuesday 17 September 2013

Kembali semula


Teks : Zaida Zainol

Bismillah.Alhamdulillah.

Sudah berbulan lamanya saya tidak mengemaskini blog ini. Sepanjang hari sibuk dengan urusan keluarga dan bisnes, saya meninggalkan blog ini bersawang. Maafkan saya. Mesej whatsapp yang penuh kasih sayang dari adik saya jumaat lepas jauh di perantauan agar saya kembali menulis sehingga berjaya ke peringkat menulis senaskah buku. Teruja mendengarkan khabarnya apabila beliau sudah pun berjaya menyiapkan senaskah buku dan telah diluluskan penerbitannya di Malaysia. Insya Allah akan dipasarkan di Malaysia tidak lama lagi. Ini membuatkan ingatan saya terpanggil secara automatik untuk kembali menyerap ilmu bersama rakan-rakan Akademi di Kelas Asas Blog dan Penulisan dengan kembali menulis blog ini. Apa yang mengkagumkan saya mengenai adik yang seorang ini,  beliau sangat berbakat dalam penulisan. Walaupun bukanlah selebriti, tidak juga pernah menghiasi dada akhbar mahupun tv.  Tulisannya sangat dinanti-nanti peminatnya. Setiap statusnya yang ditulis di facebook adakalanya mendapat ribuan 'LIKE' dan ratusan 'SHARE'. Hmm. Jam sudah menginjak hampir senja. Jumpa lagi ya.

No comments:

Post a Comment